NGO
Szkolenia, coaching i konsulting dla organizacji lub klientów i beneficjentów działań.
Szkolenia:
Przykładowe tematy:
- Komunikacja interpersonalna
- Budowanie zespołu
- Rozwiązywanie konfliktów
- Komunikacja społeczna
- Angażowanie i Motywowanie
- Animacja społeczna
- Przywództwo
- Prowadzenie spotkań
- Trudne rozmowy
- Budowanie zespołu dla Spółdzielni socjalnych
- Rewitalizacja
- I inne
Coaching zespołowy
Coaching zespołowy to sposób pracy z zespołem, w którym coach, najczęściej zewnętrzny, wspiera zespół w podnoszeniu jego efektywności – zadaniowej i relacyjnej .
Coaching zespołowy jest metodą pracy z pogranicza szkoleń i coachingu.
Jest alternatywą dla szkoleń. Klientem w coachingu zespołowym jest zespół, a nie tylko jego poszczególni członkowie. Sensem coachingu zespołowego jest praca z zespołem jako całością.
- Praca odbywa się na rzeczywistych wyzwaniach, z którymi zmagają się zespoły.
- Wypracowane pomysły rozwiązań są „własnością” członków zespołu, więc mają oni większą motywacje do ich wykorzystania w praktyce. W porównaniu ze szkoleniami nie występuje problem trudności we wdrożeniu. Zespół sam decyduje o tym, co chce zrobić, nikt tego nie narzuca.
- wspólną pracę oraz określone rodzaje pytań są po prostu skuteczne.
Coach może pomóc w doprecyzowaniu:
– fazy życia zespołu – co daje lepsze zrozumienie zjawisk, które mają wpływ na efektywność i komunikowanie się ( wzmocnienie wewnętrznej spójności i poprawa współpracy).
– celów zespołu (pomaga dookreślić jego zasoby i ograniczenia),
Pomaga też w oczyszczaniu atmosfery i budowaniu pozytywnego nastawienia , modeluje komunikacje.
Może być elementem interwencji w sytuacjach kryzysowych bądź w fazie budowania zespołu( faza integracji bądź efekt zmian kadrowych.
Coaching indywidualny